مشجعة زملكاوية تناشد اتحاد الكرة لإتخاذ إجراءات حازمة ضد المستشار مرتضى منصور

مشجعة زملكاوية تناشد اتحاد الكرة لإتخاذ إجراءات حازمة ضد المستشار مرتضى منصور
2020-02-25 12:48:05

 

كتب / محرر النايل الإخبارية : تناشد سيدة الأعمال رانيا مصطفى والمشجعة للنادى الزمالك كلآ من الاتحاد المصرى لكرة القدم ومجلس النواب المصرى لأتخاذ كافة الإجراءات الحاسمة والحازمة ضد المستشار مرتضى منصور رئيس نادى  على خلفية عدم حضور لاعبى الفريق الأبيض  لأرض الملعب بداعى تعطل الحافلة أعلى كوبرى أكتوبر. 

وهو ما دعى الحكم الليتوانى جيديميناس ماسيكا لأطلاق  صافرته معلنآ انتهاء مباراة الأهلى والزمالك التى كان من المقرر إقامتها على استاد القاهرة الدولى ليعلن الحكم إلغاء المباراة بعد 20 دقيقة وترك الحكم للجنة المسابقات بالاتحاد.

حيث قالت رانيا مصطفى على صفحتها على موقع التواصل فيس بوك. 

كل احترامى وتقديرى للنادى الاهلى بالنيابة عنى انا رانيا زملكاوية  اعتذارى للنادى الاهلى المحترم والجماهير على ما بدر من نادى الزمالك و من المسؤولين والقائمين عليه. 

الكلمتين دول فعلآ للزمالك مهما كان مقدار حبى لك فريق بس حركة النهارده عيب حتى لو كنا هنخسر او نكسب غلط او لازم كلنا نقدر بعض و نحترم بعض و نحضر الماتش مرتضى منصور انت عايز ايه من الزمالك و ايه المقصود من الحركة دى النهاردة والله انا ما بلوم على لاعيبة الزمالك عيب عليك يا مرتضى يا منصور بجد انا مش فاهمة انت بتعمل كده ليه والنادى ساكت عليك ليه واتحاد الكوره ساكت عليك ليه بجد انا زملكاويه بحب الزمالك جدا بس بجد زعلانه جدا من اللى حصل النهارده مهما كانت الأمور. 

واختتمت مناشدتها لأتحاد الكرة لأتخاذ الإجراءات اللازمة تجاهه.

أُضيفت في: 25 فبراير (شباط) 2020 الموافق 1 رجب 1441
منذ: 1 شهر, 13 أيام, 5 ساعات, 25 دقائق, 8 ثانية
0
الرابط الدائم

التعليقات

54650